با اجرای الزامات جدید سازمان امور مالیاتی و حرکت بهسوی دیجیتالی شدن فرآیندها، تهیه و نگهداری دفاتر قانونی نیز وارد مرحلهای نوین شده است.در این شرایط، مؤدیان موظفند دفاتر را نهتنها مطابق با اصول حسابداری، بلکه در چارچوب الزامات الکترونیکی و سامانه مودیان تنظیم و نگهداری کنند.مشاوره تخصصی ما به شما کمک میکند تا ساختار ثبتهای مالی خود را با الزامات دفاتر الکترونیکی هماهنگ کرده و از ریسک رد دفاتر، مغایرت اطلاعات و جرائم مالیاتی جلوگیری نمایید. ما در کنار شما هستیم تا هم در فرآیند نگهداری سنتی و هم در تطبیق با استانداردهای الکترونیکی، همراهی کاملی ارائه دهیم.جهت دریافت مشاوره و ارزیابی وضعیت دفاتر قانونی خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید
ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و استانداردهای حرفهای
آماده پاسخگویی و حل مسائل شما در تمام ساعات شبانهروز