به ما در
دیان همراه فردا
بپیوندید!
دیان همراه فردا تنها معتمد مالیاتی نوع دوم و سوم در کشور
خدمات دیان همراه فردا
شرکت دیان همراه فردا دی ماه سال 1400 تاسیس و در راستای تصویب و اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان از مهرماه 1401 به عنوان اولین و تنها معتمد مالیاتی نوع دو و سه با همکاری تیم متخصص و حرفه ای در حال فعالیت است. خدمات اصلی این شرکت، آموزش قانون پایانههای فروشگاهی و سامانه مودیان، از تصویب تا اجرا میباشد. از مهمترین بخشهای خدمات ما، واحد فعال پشتیبانی است که این اطمینان خاطر را به شرکتهای متقاضی خدمات دیانهمراه میدهد که از ابتدا تا پایان قرار داد همکاری، در کنار شما هستیم. در کنار این خدمات میتوانید از مشاورههای تلفنی و حضوری اساتید مالی و مالیاتی شرکت نیز بهرهمند شوید.
برگزاری سمینار
واحد آموزش شرکت دیان همراه فردا این امکان را برای مدیران و پرسنل سازمانها در سراسر کشور فراهم نموده تا با شرکت در سمینارهای استانی از خدمات آموزشی شرکت دیان برخوردار گردند. جهت اطلاع و ثبت نام در سمینار، فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.
آموزش قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان
نظام مالیاتی کشور در حال دگرگونی است و با اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان این تغییر اساسی به زودی شکل خواهد گرفت در این راستا آموزش صحیح و به موقع به مودی مالیاتی کمک میکند تا اطلاعات درست را کسب نموده و تکالیف مالیاتی مربوط به این قانون را انجام دهد. از مهم ترین سرفصلهای آموزش این دوره آشنایی با تاریخچه و اهداف اجرای این قانون، بررسی استراتژیهای سازمان امور مالیاتی در سامانه مودیان، آشنایی با انواع صورتحساب ها، بررسی تکالیف جدید مالیاتی مودیان و تغییرات آن، تکالیف شركتها و مشاغل صنفی و غیر صنفی، مشوق های مالیاتی برای صاحبان پایانه های فروشگاهی و مصرف کنندگان نهایی، عواقب و جرایم و سایر نکات مهم اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان میباشد. کافی است برای شرکت در این دوره آموزشی فرم ثبت نام را تکمیل نمایید یا از طریق ایمیل یا تلفن با همکاران ما در شرکت تماس حاصل فرمایید.
آموزش ارسال صورت حساب الکترونیکی به سامانه مودیان
پیرو قانون جدید پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه، نیاز به آموزش صحیح دارد. جهت یادگیری این امر می توانید فرم ثبت نام را تکمیل نموده یا یکی دیگراز راههای ارتباطی که در قسمت درباره ما قابل مشاهده میباشد را انتخاب نمایید. مهم ترین سرفصلهای آموزش این دوره آشنایی با دستور العمل فنی، آشنایی با انواع الگوها، نحوه فعال سازی و کار با کارپوشه، آموزش نحوه ارسال صورتحساب ها
پشتیبانی
ارتباط با مشتریان در این موسسه به سه روش میباشد: مراجعه حضوری - وب سایت موسسه و همچین ارتباط تلفنی که در همه موارد فوق میتوانید ابهامات و سوالات خودرا از ما بپرسید.